برای خاص ترین مخاطب دنیا

دستاشو مشت کـرده بود…

پرسـیدم توی مشتت چـیه؟!

گفت: خودتـ نگـاه کن

دستاشو گرفتم و آروم باز کردم…

توی دستاش چیزی نبود!!!

گفتم : چیزی نیست کـه…

دستامــو که توی دستاش بود فشـــرد

و گفت: نبــود…ولی “حــالا هست”!

دستام گرم شد و اون لبخند زد…

گفتــه بـودم مثل ِ هیچـــــــکس نیستــی

هستـی مثل ِ تمام مردهــا . . .

امــا مـن . . .

فقط باتو عاشقـــم . . .

......................................................

گیــ ـــرم تمــام دنیـــا بگویــد ما مــ‌ ـــال هــم نیستیـم

مــا بـه درد هـم نمیخوریــم ...

گیــ ــرم بـرای زیـر یک سقف رفتـ ـن

عشــ ــق اخریـن معیـ ـار این جمــاعت باشــد ...

گیــ ــرم دوست داشتــن بـ ـدون سنــ ــد حـــرام بـاشد

اصلا عجیب بــاشد ...

گیــ ــرم تا اخــر عمــ ــر تنهــ ـا بمـانم ...

گیــــ ــرم هرگـز دستـانت در دستـــانم قفل نشود ...

گیــــ ــــرم اغــوشت هیچگــاه مال من نشود ...

اما من .....

گیـــ ـــر این " گیــــ ـــــرم " هـا نیستـــم ...

من تا ابــــــد گیـــــر چشمــــــان تــوام

گیــــــــــــر دوست داشتنت ...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 / 11 / 1393 ا 18:49 نويسنده : دختری از دیار تنهایی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.